RSS

I plan to + (Verb)

အင်္ဂလိပ်လိုလွယ်လွယ်ပြောကြရအောင် ကဏ္ဍမှာ အင်္ဂလိပ်စကားပြောတဲ့အခါ အလွယ်တကူသုံးလို့ရမယ့် စကားစုတွဲလုံး (phrase) တွေကို ဆက်လက်ဖော်ပြလိုက်ပါတယ်.

I plan to + (Verb)

တစ်ခုခုလုပ်ဖို့ စီစဉ်ထားတယ်၊ ပြင်ဆင်ထားတယ်၊ ရည်ရွယ်ထားတယ် စသည့်ဖြင့် ပြောဆိုလိုတဲ့အခါမှာ အထက်ပါပုံစံနဲ့ ပြောဆိုနိုင်ပါတယ်။
ဥပမာ ဝါကျတွေကို လေ့လာကြည့်ရအောင်။

I plan to find a new apartment.
ကျွန်တော် တိုက်ခန်းသစ်တစ်ခန်းရှာဖို့စီစဉ်ထားတယ်

I plan to relax on vacation.
ကျွန်တော် အားလပ်ရက်မှာ အပန်းဖြေဖို့ ပြင်ဆင်ထားတယ်။

I plan to surprise my parents.
ကျွန်တော့်မိဘတွေကို အံအားသင့်အောင်လုပ်ဖို့စီစဉ်ထားတယ်။

I plan to watch a movie.
ကျွန်တော်ရုပ်ရှင်ကြည့်ဖို့စီစဉ်ထားတယ်။

I paln to learn new things.
ကျွန်တော် အကြောင်းအရာအသစ်တွေကို လေ့လာဖို့ရည်ရွယ်ထားတယ်။

Xxxxxxxxxxxxxxxx
ခင်မင်စွာဖြင့်
အလင်္ကာည

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment