ဇန္န၀ါရီလဆန္းက ကၽြန္ေတာ့္ GSM ဖုန္းထဲကုိ Message တစ္ခု ၀င္လာပါတယ္။
အဲဒါကေတာ့ Prepaid စနစ္သုံးခ်င္ရင္ Yes လုိ႔ ျပန္ပုိ႔ေပးပါဆုိၿပီးေတာ့ပါ။
က်ေနာ္လည္း ၀မ္းသာအားရနဲ႔ပဲ ျပန္ပုိ႔မိပါတယ္။
အရင္တုန္းကလုိအၾကာႀကီး တန္းစီရတဲ့ဒုကၡ၊ ၿပီးေတာ့ ဘီလ္ကုိ ေစာင့္ၿပီးထုတ္ရ၊ ဘီလ္ေဆာင္ရတဲ့ ဒုကၡေတြ ၊ ျပီးေတာ့ တခါတခါ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ဖုန္းေျပာမိမွန္းမသိဘဲ လကုန္က်မွ ဖုန္းဘီလ္ အမ်ားႀကီး က်ေနတာလဲ မျဖစ္ေတာ့ဘူးဆုိၿပီး၊ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ခ်မ္းသာ ေပ်ာ္ရႊင္မိသြားတယ္။
ေသေသခ်ာခ်ာ ထပ္သိခ်င္တာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း သူတုိ႔ေျပာတဲ့ Call Center ဖုန္းနံပတ္ကို ဆက္ၿပီး ေမးၾကည့္ပါတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ ဘီလ္ ေဆာင္ထားတာ မ်ားေနရင္ ဘယ္လုိလုပ္မလဲ သိခ်င္လုိ႔ပါ။
အမ်ိဳးသမီး အသံတစ္သံနဲ႔ ဖုန္းျပန္ေျဖပါတယ္။ ခ်ိဳခ်ိဳသာသာပါပဲ။
“လူႀကီးမင္းတို႕ ဘီလ္ေဆာင္တုန္းက စာရင္းထဲမွာ ေငြအမ်ားႀကီးသြင္းမိလုိ႔ ပုိေနတယ္ဆုိရင္ Prepaid ကဒ္ေျပာင္းတဲ့အခါ ကဒ္ထဲ ေငြေျပာင္းထည့္ေပးပါမယ္တဲ့။
တကယ္ ေကာင္းတဲ့စနစ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ေလးအထင္ႀကီးေလးစားမိပါတယ္။ အရင္ကလုိ ရုံးသြားစရာ၊ အခ်ိန္ကုန္စရာ မလုိပဲ အဆင္ေျပေအာင္ လုပ္ေပးလုိ႔ပါ။
အဲ့ဒီလိုနဲ႕ ေဟာ………..သိပ္မၾကာပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းထဲကို ေနာက္ Message တစ္ေစာင္ ထပ္ေရာက္လာျပန္ပါတယ္။
ဘီလ္လာေဆာင္ပါတဲ့။ ဇန္န၀ါရီ ၂၇ ရက္ေနာက္ဆုံးထားၿပီး ေဆာင္ပါတဲ့။
ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္ သြားျပန္ပါတယ္။ ရုံးသြားၿပီး ဘီလ္ မေဆာင္ခ်င္လို႔ Prepaid ေျပာင္းပါတယ္။ လာေဆာင္ရဦးမယ္တဲ့ဗ်ာ။ ပထမေျပာထားသလုိ Prepaid ကဒ္ စနစ္ေျပာင္းၿပီးတဲ့အခါ စာရင္းထဲမွာ ပုိေနတဲ့ ေငြေတြကို ကဒ္စာရင္းထဲ ေပါင္းထည့္လုိ႔ရတယ္လုိ႔ သိထားပါတယ္။
ဒါဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ့စာရင္းထဲမွာ အေၾကြး ရွိေနတယ္ဆုိရင္ေကာ…. ??????????
ပိုေငြကိုက်ေတာ့ Prepaid ကဒ္ထဲ ေျပာင္းထည့္လို႕ရျပီး၊
လိုေငြကိုေတာ့ Prepaid ကဒ္ ေျပာင္းတဲ့အခါက်မွ တခါတည္း ႏႈတ္လုိ႔မရဘူးလား။
မရဘူးလုိ႔ ဆုိရင္ေကာ ဘာေၾကာင့္ မရ ရတာလဲ…ရႈပ္သြားတာပါပဲ။ နည္းပညာက ေပါင္းတာနဲ႔ ႏႈတ္တာ ဘာကြာလုိ႔လဲ။ ဘယ္လုိေျပာရမွန္းေတာင္ မသိေတာ့ပါဘူးဗ်ာ။
ရွင္းေနတာကို ျပန္ရႈပ္ေအာင္ လုပ္ေနတယ္လုိ႔ပဲ ခံစားရပါတယ္။ အဆင္ေျပလြယ္ကူေအာင္ လုပ္ရင္လဲ တခါတည္း လုပ္ေပးလုိက္ပါလားခင္ဗ်ာ..အခုေတာ့ ဘာမွန္းကုိ မသိေတာ့ပါဘူး။
စိတ္ညစ္ေနတုန္းမွာ ရန္ကုန္က နာမည္ႀကီး စတုိးဆုိင္တစ္ဆုိင္မွာ ဖုန္းဘီလ္ေဆာင္လုိ႔ရတယ္လုိ႔ ဂ်ာနယ္တစ္ေစာင္မွာ ဖတ္လိုက္ရပါတယ္။ ၀န္ေဆာင္ခ ၅၀၀ ပဲ ေပးရမွာလုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ၀မ္းသာအားရအနီးဆုံး စတုိးဆုိင္ ရွိတဲ့ေနရာေျပးသြားၿပီး Service လုပ္ေပးတဲ့ ေကာင္တာမွာ သြားေဆာင္ပါတယ္။
အဲဒီက အမ်ိဳးသမီးက ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းနံပတ္မွတ္ပါတယ္။ ေနာက္ သူ႔ကြန္ျပဴတာထဲမွာ On line billing ဆုိတဲ့ web page တစ္ခုဖြင့္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းနံပတ္ ထည့္ပါတယ္။ အင္တာနက္ကလဲ မေကာင္းေတာ့ တစ္ခါႏွစ္ခါနဲ႔မရ၊ ေနာက္ဆုံးေတာ့ ဖြင့္လုိ႔ ရသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ က်သင့္ေငြေပးဖုိ႔ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ေစာင့္ေနပါတယ္။
အဲဒီအမ်ိဳးသမီးက ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္းနံပတ္ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္မွာ စာရင္းသြင္းထားတာရွိလားလုိ႔ ထပ္ေမးပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကမရွိေၾကာင္းေျဖတဲ့အခါမွာ အဲဒါဆုိ ဘီလ္ေဆာင္လုိ႔ မရပါဘူးတဲ့။ ထပ္ရႈပ္သြားျပန္ပါတယ္။
တကယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ့္က ျမန္မာ့စီးပြားေရးဘဏ္မွာ On line billing လုပ္ဖုိ႔ စာရင္းသြင္းထားတာ ရွိတယ္ဆုိရင္ ဘာျဖစ္လုိ႔ ဒီစတုိးဆုိင္မွာ လာသြင္းစရာအေၾကာင္းရွိမွာလဲဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ဖာသာ အင္တာနက္ကေနၿပီး ဘီလ္ ေဆာင္လုိက္မွာေပါ့။ အခုက ရွင္းရွင္းလင္းလင္းလဲမေျပာ၊ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိလုိ႔ သြားမိတဲ့ကၽြန္ေတာ္ သာ ဖတ္ဖတ္ကုိေမာရတာပါပဲဗ်ာ။
Post by : Alin Karr Nya
0 comments:
Post a Comment