RSS

"ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အလြဲမ်ား"

"ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အလြဲမ်ား"

ဘတ္စ္ကားက တစ္ဆိတ္ၾကပ္လြန္းလွသည္ ……………

လြတ္ထားေသာလြယ္အိတ္ၾကိဳးကုိကုိင္ကာေရွ႕ကုိပုိ႔လုိက္သည္။ အထူးကားကုိ တက္စီးေသာ္လည္း မနက္ပုိင္း ရုံးတက္ခ်ိန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္လူေတြက ျပည့္ၾကပ္ညပ္သပ္လွ်က္…………………….

လူေတြၾကပ္လုိ႔ တုိးရင္းတုိးရင္ ကၽြန္ေတာ္လည္းတျဖည္းျဖည္း ကားအတြင္းပုိင္းကုိေရာက္လာသည္။ အ၀ပိုင္း တြင္ဆင္းရလြယ္ေအာင္ လူေတြကပ္သပ္ေနေသာေၾကာင့္ လူမ်ားၿပီး ၾကပ္ေနေသာ္လည္းေနာက္ပိုင္း တြင္ေတာ့နည္းနည္းေခ်ာင္သလုိရွိသည္။
လူေတြၾကပ္ေနေသာေၾကာင့္ အနံ႕မ်ဳိးစုံရေနေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ရပ္ေနသည့္နားတြင္ေတာ့ သင္းပ်ံ႕ပ်ံ႕ရနံ႕တစ္မ်ဳိးရ၍ေနသည္။

ဒီရနံ႕ကုိေထြေထြထူးထူးသိပ္ေတာ့မရွာလုိက္ရပါ ……

ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕တြင္ရပ္ေနေသာ လွတပတ ေကာင္မေလးဆီက ရေနျခင္းျဖစ္သည္။ ( လွတ ႏွင့္ ပတ ညီအစ္မမ်ားမဟုတ္ပါ။ တြဲ၍ဖတ္ပါ - ဤကားစကားခ်ပ္)

ကားက ခုန္လိုက္တုိင္း ေကာင္မေလးဆီ ကၽြန္ေတာ့္ခႏၶာကုိယ္က ေျပးေျပးကပ္သြားသည္။ တတ္ႏုိင္သေလာက္ထိန္းထားေသာ္လည္း ဘတ္စ္ကားကုိ ေလယာဥ္ပ်ံထင္ကာ ေမာင္းေနေသာ ကားသမားႏွင့္ျမန္မာျပည္ကားလမ္းကကၽြန္ေတာ့္ကုိမ်က္ႏွာသာမေပးပါ။

ထုိ႔ေၾကာင့္ လြယ္ထားေသာလြယ္အိတ္ကုိေရွ႕ကုိ တင္းတင္းဆြဲကပ္ထားလုိက္သည္။

သုိ႔မွပင္ စိတ္ခ်လက္ခ်ေန ႏုိင္ေတာ့သည္။ ကားကခုန္ေနေသာ္လည္း လြယ္အိတ္ႏွင့္ဆုိေတာ့ စိတ္ခ် လက္ခ်ျဖစ္သြားသည္။

ရနံ႔ေလးတသင္းသင္းႏွင့္ ကုိယ့္ဟာကိုယ္သေဘာက်ေနတုန္း ေကာင္မေလးကလွည့္ၾကည့္လာသည္။ မ်က္၀န္းေလးေတြကလည္းအေတာ္လွပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ဖ်တ္ကနဲေတာင္ ရင္ခုန္သြားသည္။ ဒါေပမယ့္ ေကာင္မေလးမ်က္၀န္းေတြက ေကာင္းေသာလကၡဏာမဟုတ္။ ေဒါသေရာင္သန္းေနသည္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာေတာ့ကၽြန္ေတာ္မသိ။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္း မသိလုိက္ မသိဘာသာ ေနလုိက္သည္။

ဒါေပမယ့္ ေကာင္မေလးက မၾကာခဏလွည့္ၾကည့္လာသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကသူ႔ေနာက္ကဆုိေတာ့ သူလွည့္ၾကည့္တုိင္းျမင္ေနရသည္။

ပုိဆုိးတာတာက ေကာင္မေလးကတစ္ခါလွည့္ၾကည့္တုိင္း မ်က္၀န္းထဲကေဒါသေရာင္ေတြ ပုိပုိ ေတာက္လာျခင္းျဖစ္သည္။

ဒီမွာ ရွင့္မွာႏွမမရွိဘူးလား

ဗ်ာ


ဗလာခ်ည္ၾကီးထေအာ္လုိက္ျခင္းေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္လည္းေၾကာင္သြားသည္။

ရွင့္မွာႏွမ မရွိဘူးလား ေမးတာေလ….

ဘာ..ဘာျဖစ္လုိ႔လဲခင္ဗ်

ဘာျဖစ္ရမွာလဲ…..

ရွင္က…….ကၽြန္မေနာက္ကေနၿပီး ကားၾကပ္တာကုိအခြင့္ေကာင္းယူၿပီး အသားယူေနတာေလ… ေတာက္…..

ထုိစကားေျပာၿပီး ေကာင္မေလးမ်က္ႏွာကရဲရဲတြတ္ေနသည္။

ကားတစ္ကားလုံးက၀ုိင္းၾကည့္ေနေသာ ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ရွက္လည္းရွက္ေဒါသလည္းထြက္သြားသည္။

ဒီမွာ……

ခင္ဗ်ားကုိေနာက္ကေန အသားယူတယ္ေျပာရေအာင္ က်ဳပ္က ဘာလုပ္ေနလုိ႔တုန္း

ခင္ဗ်ားမဟုတ္ကဟုတ္ က လာမေျပာနဲ႕

ေအာင္မာ ရွင္ကလုပ္ၿပီးမွမသိခ်င္ေယာင္မေဆာင္နဲ႕

ဒီမွာ ခင္ဗ်ားကုိ က်ဳပ္ဘာလုပ္လဲ ကဲခပ္ရွင္းရွင္းေျပာ က်ဳပ္ဘာလုပ္လဲ

ကၽြန္ေတာ္လည္းရွက္တာကလည္းတစ္ေၾကာင္း၊ကုိယ္မလုပ္ပဲစြပ္စြဲခံရတာလည္းတစ္ေၾကာင္းမုိ႔၊ ေဒါသကအေတာ္ထြက္ေနသည္။

အသံကတုန္ေနၿပီ…….ကားတစ္ကားလုံးက လူေတြကလည္း၀ိုင္းၾကည့္ေနသည္။

တစ္ခ်ဳိ႕က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ရြံရွာသည့္မ်က္လုံးေတြႏွင့္ၾကည့္ေနသည္မုိ႔ ဒီကိစၥကုိရွင္းေအာင္လုပ္ဖုိ႔ ဆုံးျဖတ္လုိက္သည္။

ဒီမွာ ခင္ဗ်ားေျပာေလ … က်ဳပ္ခင္ဗ်ားကုိအသားယူတယ္ဆုိတာ ဘာလဲ?? က်ဳပ္ကဘာလုပ္တာလဲ???

ဒါေတာ့…ဒါေတာ့………….

ေျပာေလဗ်ာ ေျပာ ဒီမွာလူေတြအမ်ားၾကီး က်ဳပ္ကက်ဳပ္လိပ္ျပာက်ဳပ္လုံတယ္…….

ေအာင္မာ ရွင္ကခုမွ သူေတာ္ေကာင္းလုိ႔အသံေကာင္းဟစ္မေနနဲ႕ ကၽြန္မ ကေျပာရခက္လုိ႔ရွင့္

ဒီမွာ မအ၀ွာ ခင္ဗ်ားမေျပာလုိ႔ေတာ့မရဘူးေလ က်ဳပ္က က်ဳပ္မလုပ္လုိ႔က်ဳပ္ကိုယ္က်ဳပ္ယုံတယ္ ေျပာမွရမယ္

ေကာင္မေလးကေတြကနဲတစ္ခ်က္ျဖစ္သြားသည္…………မ်က္ႏွာကလဲပုိရဲတြတ္လာသည္။ ေနာက္ေတာ့ဆုံးျဖတ္ခ်က္ ခ်လုိက္ဟန္ျဖင့္…..

ရွင္ေလ ကၽြန္မေနာက္ပုိင္းကုိ ေနာက္ကေန ဘာၾကီးနဲ႕လဲမသိဘူး လာလာထုိးေနတာ

ၿပီးေတာ့ အဒီဟာၾကီးကပူပူ ေႏြးေႏြးၾကီး..

ဟင္…ဗုေဒၶါ


ကၽြန္ေတာ္လန္႔သြားသည္……….

ကမန္းကတန္းကိုယ့္ေအာက္ပုိင္းကိုယ္ငုံၾကည့္ရသည္။ ဘာမွမျဖစ္………..ဘယ္ႏွာၾကီးတုန္း……

ကားတစ္ကားလုံးလည္းဟင္ေတြဟာေတြျဖစ္ကုန္သည္။

ေကာင္မေလးကလည္းရွက္လုိ႔ထင္သည္။

ကားေပၚကဆင္း ဖုိ႔လုပ္သည္။ အဲ့လုိေတာ့မျဖစ္ေသး ကၽြန္ေတာ္မလုပ္မိတာေသခ်ာသည္။

ေနဦးဗ် ဒီကိစၥ ကၽြန္ေတာ္မလုပ္တာေသခ်ာတယ္

ရွင္က ခုထိျငင္းတုန္းလား ဟင္.


ေနာက္မွသတိရေတာ့သည္ ေသလုိက္ပါေတာ့ ဟုသာကိုယ့္ကုိကိုယ္အျပစ္တင္မိသည္။

ေနဦးဗ် ကၽြန္ေတာ္လုပ္တာမဟုတ္ဘူး လုပ္တာက ဒီေကာင္……….

ဘာရွင့္..

ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္လုပ္တာမဟုတ္ဘူး ဒီေကာင္လုပ္တာ…………….

ကၽြန္ေတာ္ေျပာေျပာဆုိဆုိလြယ္အိတ္ထဲက ေျပာင္းဖူးၾကီးကုိဆြဲထုတ္လုိက္သည္။

အပူေငြ႔မျပယ္ေသးေသာေျပာင္းဖူးၾကီးကကၽြန္ေတာ္လက္ထဲမွာေအာင္ႏုိင္သူၾကီးလုိ။

ေကာင္မေလးကေတာ့ရွက္လြန္းလုိ႔ထင္။ မ်က္ႏွာၾကီး ရဲရဲတြတ္ေနသည္။

ေတြ႔တယ္မလား ကၽြန္ေတာ္ေျပာသားပဲ ကၽြန္ေတာ္မလုပ္ပါဘူးဆုိတာကုိ………..

ေတာ္ပါေတာ့ရွင္ ေတာ္ပါေတာ့

ထုိစကားကုိေျပာၿပီးေကာင္မေလးသည္ဆင္းေျပးေတာ့သည္။

ကၽြန္ေတာ့္မွာေတာ့ ေျပာင္းဖူးၾကိးကုိကုိင္ကာ ကားတစ္ကားလုံးကုိ တဟီးဟီးႏွင့္ရယ္ျပလုိက္သည္။

ေအာ္ …ဒီေန႔ကံမေကာင္းပါလား အရပ္ကတုိ႔ရယ္….

အလကၤာည


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

L i k e!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

လွတ ပတ ပိုစ္႕ေလး။ မ်က္လံုးထဲ ျမင္ေယာင္ၿပီး ရယ္ေနမိတယ္။

Anonymous said...

kinda rude....like so rude..to even blog this

Post a Comment