RSS

ေ၀ဖန္သူႏွင့္ေ၀ဖန္ခံရသူ

့ေလာက၌ ေ၀ဖန္သူႏွင့္ ေ၀ဖန္ခံရသူ ႏွစ္မ်ိဳးရွိ၏။
ေ၀ဖန္မႈသည္ အတတ္ပညာတစ္ခုျဖစ္၏။
ေ၀ဖန္သူသည္ ပြဲၾကည့္ပရိတ္သတ္ ျဖစ္၏။
ေ၀ဖန္ခံရသူသည္ လုပ္ကိုင္ေဆာင္ရြက္ေနသူျဖစ္၏။ အေကာင္အထည္ေဖာ္ရသူျဖစ္၏။

ေ၀ဖန္ျခင္းအလုပ္သည္ကား လြယ္၏။ မည္မွ်ပင္ေကာင္းေအာင္ၾကိဳးစားလုပ္္ေဆာင္ေနပါမူ
ဆိုးသည္ဟု ေျပာလွ်င္လည္းျဖစ္၏။ ေကာင္းသည္ဟု ခ်ီးမြမ္းခ်င္လည္းရ၏။ ေ၀ဖန္ျခင္းသည္ ေ၀ဖန္သူ၏ အလုပ္ျဖစ္၏။
သို႕ေသာ္ ........
မွန္ကန္စြာေ၀ဖန္ဖို႕ေတာ့ လိုသည္။ သို႕မွသာ ေ၀ဖန္ခံရသူအတြက္ အက်ိဳးျဖစ္ထြန္းသည့္အျပင္ ေ၀ဖန္သူအတြက္လည္း မွန္ကန္ေသာလမ္းေၾကာင္းေပၚေရာက္ပါလိမ့္မယ္။
သင့္ျမတ္ေသာ အေတြးအေခၚအယူအဆကို ႏွလံုးသြင္းပါမွ မွန္ကန္သည့္ေ၀ဖန္မႈျဖစ္ႏိုင္၏။

လူအမ်ားစုမွာ တစ္ခုခုအေပၚ ေ၀ဖန္ေျပာဆိုရာတြင္ အမ်ားအားျဖင့္ မိမိ၏ အတၱ၊ မာနတို႕ကိုသာ ေရွ႕တန္းတင္ျပီး ေ၀ဖန္ေျပာဆိုေနၾက၏။ ေ၀ဖန္ရာမွအတင္းအဖ်င္းသို႕ေရာက္သြား
တတ္ေသးသည္။ျဖစ္သင့္သည္ထက္ ျဖစ္ခ်င္သည့္ဆႏၵက လြန္ကဲေန၏။ ေနရာတိုင္းတြင္ မတူညီမႈမ်ားျဖင့္ ကြဲျပားေနတတ္၏။

လူတစ္ကိုယ္ စိတ္တစ္မ်ိဳး ဆိ္ုသည့္အတိုင္း လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အဖံုဖံုရွိၾကေသးသည္။ ကိုယ့္အေတြးအေခၚ ကိုယ့္အယူအဆသည္ အမွန္ဟု ယူဆတတ္ၾကသူမ်ား၏။ မိမိလုပ္ကိုင္သမွ် အရာအားလံုးသည္ အမွန္ခ်ည္းသာ ယူဆတတ္ၾက၏။ ေ၀ဖန္မႈအလုပ္ကို လုပ္မည္ဆိုရင္ တစ္ပါးသူကို ေ၀ဖန္ျခင္းမျပဳမွီ မိမိကိုယ္ကို ဦးစြာေ၀ဖန္သင့္၏။ အမ်ားက ေ၀ဖန္သျဖင့္ ျပဳျပင္ရျခင္းထက္ မိမိကုိယ္မိမိ္ ေ၀ဖန္ဆန္းစစ္ျပဳျပင္ျခင္းက ပို၍
ေကာင္း၏ အခ်ိဳ႕က ေ၀ဖန္ခံႏိုင္ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕က ေ၀ဖန္မခံႏိုင္သျဖင့္ ေ၀ဖန္သူႏွင့္ ေ၀ဖန္ခံရသူၾကား ပဋိပကၡ
ျဖစ္ႏိုင္ၾကေသးသည္။

သို႕အတြက္ေၾကာင့္ မည္သည့္အလုပ္မဆို အေတြးမွန္ ႏွလံုးသြင္းပါမွ အျမင္မွန္ရႏိုင္ေပသည္။ ေ၀ဖန္သူက အေကာင္းျမင္စိတ္ဓါတ္ျဖင့္ ဆန္းစစ္ေ၀ဖန္ျပီး ေ၀ဖန္ခံရသူကလည္း အမွားကိုအမွန္အျဖစ္ ေထာက္ျပေပးသည္ဟု ယူဆမိခဲ့လွ်င္.........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment