RSS

Crisis Management (2)

Crisis Management My companies events.(2) ျပႆနာျဖစ္ပြားတိုင္း တန္ဖိုးၾကီးစြာေပးရတတ္သည္။ မိမိကိုုယ္တိုင္မၾကံဳေသးဘူးေသာ္လည္း စူးစမ္းလိုေသာဥာဏ္ရည္ရွိပါက အျခားသူမ်ား၏ ျပႆနာမ်ားထဲမွ သင္ခန္းစြာ ထုတ္ႏႈတ္ရယူႏိုင္သည္။ ေပးဆပ္ရသည့္တန္ဖိုးမ်ားတြင္ ေငြ အခ်ိန္ စိတ္ဓါတ္ ပံုရိပ္ စသည္တို႕အၾကံဳးဝင္ေနတတ္သည္ကို သတိျပဳသင့္သည္။ ျပႆနာတိုင္းသည္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္လာေသာ အက်ိဳးျဖစ္ပါသည္။ သို႕ျဖစ္ရာ အေၾကာင္းတရားကို ေစ့ေစ့ငွငွရွာေဖြတတ္ရန္ အေရးၾကီးပါ၏ ။ အစအနေတြ႕ျပီဆိုက အဖြဲ႕အစည္း၏ အဓိကတာဝန္မွာ ခ်က္ျခင္းထိန္းခ်ဳပ္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ လုပ္ေဆာင္သင့္သည္မ်ားကိုမန္ေနဂ်ာမ်ားက ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႕ၾကာျခင္းမရွိဘဲ လုပ္ေဆာင္ရန္လိုအပ္သည္။ သြက္သြက္လက္လက္မလုပ္ေဆာင္ပါက ျပႆနာၾကီးထြားလာတတ္သည္။ စီးပြားေရးအဖြဲ႕အစည္းမ်ားတြင္ အမ်ားအျမင္၌ ရႈပ္ေထြးမႈမရွိျခင္း (Transparency) လုပ္ငန္းႏွင့္ပါတ္သက္ျပီး တာဝန္ခံျခင္း (Accountablity) မ်ွတစြာေျပာဆိုလုပ္ကိုင္ျခင္း (Fairness) စသည္တို႕ကိုအေျခခံေသာကုမၸဏီစီမံခန္႕ခြဲမႈ Corporate Goveruess အရည္အေသြးျမင့္မားေစရန္ ၾကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္ဖို႕လိုပါသည္။ ထို႕အျပင္ ေအာက္ပါအခ်က္မ်ားကိုလည္းတတ္စြမ္းတမွ်ေဆာင္ရြက္ထားႏိုင္ပါက ကုမၸဏီ၏စြမ္းေဆာင္မႈကို အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေၾကာင္းတင္ျပလိုက္ရပါသည္။ မိမိကုမၸဏီ၏ မဟာဗ်ဴဟာႏွင့္နည္းဗ်ဴဟာကိုအဖြဲ႕သားမ်ား နားလည္ယံုၾကညလက္ခံထားႏိုင္ေအာင္ရွင္းလင္းေဆြးေႏြး ထားျခင္း။ မိမိအဖြဲ႕သားမ်ား လုပ္ခ်င္ကိုင္ခ်င္စိတ္ တိုးတက္လာေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျပီး ၄င္းတို႕၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို ျမွင့္တင္ျခင္း(Motivation and Performance) မိိမိအဖြဲ႕သားမ်ားကို လုပ္ငန္းက်ြမ္းက်င္မႈႏွင့္အေတြးအေခၚ အရည္အေသြးျမင့္မားလာေအာင္ေလ့က်င့္ပ်ိဳးေထာင္ေပးျခင္း။ အဖြဲ႕သား၏ စိတ္ဓါတ္ေရး Moral အေျခအေနကိုသိရွိေအာင္ေဆာင္ရြက္ထားရွိျခင္း။ ျပင္ပတြင္ျဖစ္ေပၚေနေသာ အေျပာင္းအလဲမ်ားကိုမ်က္ေခ်မျပတ္ေစဘဲ ေစာင့္ၾကည့္ျခင္း သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို လြတ္လပ္စြာ စီးဆင္းေစျခင္း (ကိုးကား-အေရးေပၚျပႆနာကိုစီမံထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း-ျပည္စိုး) (Ref:Havard Business Essentials) မ်ိဳးျမင့္က်ာ္

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment