Crisis Management My companies events.(2) ျပႆနာျဖစ္ပြားတိုင္း တန္ဖိုးၾကီးစြာေပးရတတ္သည္။ မိမိကိုုယ္တိုင္မၾကံဳေသးဘူးေသာ္လည္း စူးစမ္းလိုေသာဥာဏ္ရည္ရွိပါက အျခားသူမ်ား၏ ျပႆနာမ်ားထဲမွ သင္ခန္းစြာ ထုတ္ႏႈတ္ရယူႏိုင္သည္။ ေပးဆပ္ရသည့္တန္ဖိုးမ်ားတြင္ ေငြ အခ်ိန္ စိတ္ဓါတ္ ပံုရိပ္ စသည္တို႕အၾကံဳးဝင္ေနတတ္သည္ကို သတိျပဳသင့္သည္။ ျပႆနာတိုင္းသည္ အေၾကာင္းေၾကာင့္ျဖစ္လာေသာ အက်ိဳးျဖစ္ပါသည္။ သို႕ျဖစ္ရာ အေၾကာင္းတရားကို ေစ့ေစ့ငွငွရွာေဖြတတ္ရန္ အေရးၾကီးပါ၏ ။ အစအနေတြ႕ျပီဆိုက အဖြဲ႕အစည္း၏ အဓိကတာဝန္မွာ ခ်က္ျခင္းထိန္းခ်ဳပ္ရန္ျဖစ္ပါသည္။ လုပ္ေဆာင္သင့္သည္မ်ားကိုမန္ေနဂ်ာမ်ားက ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႕ၾကာျခင္းမရွိဘဲ လုပ္ေဆာင္ရန္လိုအပ္သည္။ သြက္သြက္လက္လက္မလုပ္ေဆာင္ပါက ျပႆနာၾကီးထြားလာတတ္သည္။ စီးပြားေရးအဖြဲ႕အစည္းမ်ားတြင္ အမ်ားအျမင္၌ ရႈပ္ေထြးမႈမရွိျခင္း (Transparency) လုပ္ငန္းႏွင့္ပါတ္သက္ျပီး တာဝန္ခံျခင္း (Accountablity) မ်ွတစြာေျပာဆိုလုပ္ကိုင္ျခင္း (Fairness) စသည္တို႕ကိုအေျခခံေသာကုမၸဏီစီမံခန္႕ခြဲမႈ Corporate Goveruess အရည္အေသြးျမင့္မားေစရန္ ၾကိဳးပမ္းေဆာင္ရြက္ဖို႕လိုပါသည္။ ထို႕အျပင္ ေအာက္ပါအခ်က္မ်ားကိုလည္းတတ္စြမ္းတမွ်ေဆာင္ရြက္ထားႏိုင္ပါက ကုမၸဏီ၏စြမ္းေဆာင္မႈကို အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေၾကာင္းတင္ျပလိုက္ရပါသည္။ မိမိကုမၸဏီ၏ မဟာဗ်ဴဟာႏွင့္နည္းဗ်ဴဟာကိုအဖြဲ႕သားမ်ား နားလည္ယံုၾကညလက္ခံထားႏိုင္ေအာင္ရွင္းလင္းေဆြးေႏြး ထားျခင္း။ မိမိအဖြဲ႕သားမ်ား လုပ္ခ်င္ကိုင္ခ်င္စိတ္ တိုးတက္လာေအာင္ ေဆာင္ရြက္ျပီး ၄င္းတို႕၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို ျမွင့္တင္ျခင္း(Motivation and Performance) မိိမိအဖြဲ႕သားမ်ားကို လုပ္ငန္းက်ြမ္းက်င္မႈႏွင့္အေတြးအေခၚ အရည္အေသြးျမင့္မားလာေအာင္ေလ့က်င့္ပ်ိဳးေထာင္ေပးျခင္း။ အဖြဲ႕သား၏ စိတ္ဓါတ္ေရး Moral အေျခအေနကိုသိရွိေအာင္ေဆာင္ရြက္ထားရွိျခင္း။ ျပင္ပတြင္ျဖစ္ေပၚေနေသာ အေျပာင္းအလဲမ်ားကိုမ်က္ေခ်မျပတ္ေစဘဲ ေစာင့္ၾကည့္ျခင္း သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားကို လြတ္လပ္စြာ စီးဆင္းေစျခင္း (ကိုးကား-အေရးေပၚျပႆနာကိုစီမံထိန္းခ်ဳပ္ျခင္း-ျပည္စိုး) (Ref:Havard Business Essentials) မ်ိဳးျမင့္က်ာ္
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment