RSS

ကၽြန္ေတာ္

ကၽြန္ေတာ္

လူဆိုတာ
အသည္းႏွလံုးထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္ေနျပိး
ဦးေႏွာက္ထဲမွာ တစ္ေယာက္တည္းေနသင့္တယ္……

ကၽြန္ေတာ္က ေလထဲမွာ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ကို ေအာ္လိုက္တယ္
ေလက ကၽြန္ေတာ္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ကို သစ္ပင္ေတြကို ဖြင့္ေျပာလိုက္တယ္……..

မွန္ထဲက ညာလက္ဟာ အျပင္မွာ ကၽြန္ေတာ့္ဘယ္လက္
ကၽြန္ေတာ့္ကို သစၥာေဖာက္လို႕ဆိုသူေတြဟာ ဘာသစၥာမွ ေစာင့္သိဖူးတဲ့ လူေတြမဟုတ္ဘူး………

Love Truth and Pardon error ကို Voltaire က ဆိုခဲ့တယ္
ကၽြန္ေတာ္က လူေတြကို ခြင့္လႊတ္တယ္..
လူေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ခြင့္မလႊတ္ဘူး

ကဲ့ရဲ႕ျခင္းနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ လူေၾကာက္ျဖစ္ခဲ့တယ္
အျပစ္တင္ျခင္းနဲ႕ ကၽြန္ေတာ္ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ ေ၀ဖန္ရႈတ္ခ်သူျဖစ္ခဲ့တယ္
အတိုက္အခံ အာဃာတနဲ႕ အတုူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ ရန္လိုသူျဖစ္ခဲ့တယ္
ေမတၱာနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္ခင္သူျဖစ္ခဲ့တယ္
အားေပးမႈနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ့္ကိုယ္ပင္ျဖစ္ခဲ့တယ္
သစၥာတရားနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တရားသမားျဖစ္ခဲ့တယ္
ခ်ီးမြမ္းျခင္းနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ ႏွစ္သက္ဖြယ္မဟုတ္သူျဖစ္လာတယ္
အတတ္ပညာနဲ႕ အတူေနခဲ့ရစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ လိမၼာေရးျခားရွိခဲ့သူျဖစ္ခဲ့တယ္

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္စားျပဳျပီး ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တယ္

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

မဒမ္ကိုး said...

ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္စားျပဳျပီး ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တယ္..

ဟုတ္တယ္ေလ ...ဒါပဲျဖစ္ရမွာပဲေပါ႔

Post a Comment